Egskeiding & Mal 2

Ek het al so baie oor egskeiding en Mal 2:16 gepreek en geskryf dat ek dink dit is uiters belangrik dat ek ook hierdie artikel deur Johan van der Merwe lys ter wille van balans.

Volgens hierdie artikel is daar dalk ‘n heel ander verklaring / vertaling van die bekende Mal 2:16; wat ek heeltemaal aanvaar.  Ek reken egter nog steeds, al is dit dalk so dat die vertaling nie heeltemaal korrek is nie, is dit steeds dat God nie noodwendig egskeiding vryelik wil nie – immers, Hy is pro versoening tussen mense.  Daar is genoeg ander Bybelse verwysing daarvoor dat God inderdaad ‘n hoë premie op die huwelik stel en ek dink ook nie dit was Johan se oogmerk om die huwelik en belangrikheid daarvan te ontken nie.  Wat die artikel belangrik maak is dat daar natuurlik “lewe na egskeiding” is en behoort te wees.  En hoewel ek nog altyd sterk oorgekom het oor my saak dat ons regtig moet werk daaraan om nie te skei nie, ondersteun ek die artikel en die konklusie daarvan.

Ek hoop dit bring balans en troos waar nodig!

Lewer kommentaar

