Social Media in die erediens!?

Ek het onlangs geblog oor twitterende dominees n.a.v. ‘n M-skripsie van Mirte Martinus.  Dié skripsie het my bewus gemaak van die groot rol wat twitter onder Nederlandse dominees speel, tesame met die rol wat twitter gespeel het tydens die pas afgelope Alg Sinode van die NGK.  Nou begin ek almeer hardloop met die gedagte!  Hoe kan Social Media oral gebruik word?  Kan Social Media in die erediens ‘n rol speel?  Waar en hoe?  Hoe kan ‘n gemeente Social Media gebruik in sy kommunikasie strategie?  Kom ons dink ‘n bietjie hieroor – koements welkom!

LOL, voordat ek hierdie blog kon klaar skryf, kom ek op hierdie blog af.  Beter wou ek dit nie sê nie, so ek volstaan met hierdie blog:

Net vir al diegene wat koement het dat selfone asb. by die huis moet bly….ek dink daar is baie voordele om wel, sommer tydens erediens te blog/fb.  Dit laat my in elk geval beter konsentreer want ek wil die kern van die preek raak vat. 

Verwysings:

  1. Mirte Martinus
  2. Twitterende ds blog
  3. Societas blog
  4. Artikel

***

Lewer kommentaar

