Msholozi (Zuma)

mnr.muller blog oor die redes waarom hy happy is met Zuma.  Self kon ek nog nie meegesleur word met al die wittes se besware oor Zuma nie; miskien omdat ek, een van enkele wittes, saam met 150 of wat zulus werk en ek heeldag die “ander kant” se storie hoor.  Self dink ek hy moet ‘n kans gegee word.  Hy is dalk net beter as uhmbedjie; niemand sal ooit madiba klop nie.

En oor die wapenskandaal – ek wil nog sien wie het nie gescore uit daardie deal nie?  Om een of ander rede dink ek almal was skuldig.  Hoekom target hulle net ‘n paar.  In elk geval, sover ek weet, is daar oral sulke kickbacks beskikbaar; in die ou bedeling, onder maatskappye, in ander lande.  Maar hier by ons, is dit die oersonde.

Nee wat, kom ons vergeet die verlede en kyk hoe lei msholozi ons.  Hy’t in elk geval ‘n baie sterk ondersteunings team rondom hom.

Lewer kommentaar

