Oor skrywers en boekens

Wil sommer net gou ‘n frustrasie uitgooi.

Ek lees graag teologiese boeke, maar kan skrywers nie asb probeer om te onthou dat ons menslinge elk net 1 lewe het nie; nie LEWENS nie. Nie eers ‘n kat het 9 lewens nie. As hulle dalk gedink het aan die ewige lewe, is dit ook nie ‘n ekstra lewe nie; dis maar net jou huidige lewe wat in ‘n nuwe misterieuse wyse voortgaan. Maar kom ons laat dié debat vir kletskerk. Hier gaan dit nou oor die afrikaanse manier om van ons lewe as lewens te praat.

Ek haal ‘n paar voorbeelde aan. Ter wille van die skrywers gaan ek nie verwysings gee nie:

  • “… ‘n werklikheid in hulle en hul kinders se lewens.”
  • “… weer deur ons lewens en optrede aan …”
  • “… verhoudings in ons lewens te doen  …”
  • “… die effek wat hulle lewens op hulle kinders …”

Lees weer bostaande sinne slegs as “lewe”.  Maak dit nie meer sin nie!

So het ons ook nie hartens nie, maar 1 hart.  As jy van ons almal praat, dan moet ons sekerlik regmaak in ons hart (nie harte) nie.  Ek weet nie, vir my irriteer dit as ek ‘n boek lees en die skrywer praat van “ons lewens“.

Terloops, was ‘n goeie boekie dié en sal graag later my opsomming daarvan “post”.

Wat se julle?

Lewer kommentaar

